pre zaujimavost, nase nove riadiace centrum

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Únor 11 18:27:02 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 11.2.2006:

> To se jako nemohu vyjadřit ke kvalitě fotografií na oficiálních
> stránkach mezinárodni neziskové organizace.

Jiste, ze muzes. Ale koho tady zajimaji nejake kritiky na kvalitu
fotek, at uz jsou odkudkoliv?

> Nejsem si uplne jisty ,ale myslim si ze to je placene i z nasich
> dani, kdyz uz jsme v unii.

A co tohle ma spolecneho s kvalitou fotek? Muzes me prosim trochu
nakopnout, ceho docilime diskusi nad kvalitou fotek z Cernu? Budou
snad dane nizsi nebo snad dokonce chleba levnejsi?

> Pan "expert" nezaregistroval ze to nam nenafotil naš kolega z
> konfery ale dle copyightu dole zodpovedny expert na foceni.

Pan expert mozna neni az takovej dement, jak si mozna myslis, ackoliv
mu to tady kazdou chvili predhazujes.

> Holt ja doma v obyvaku nemam Houston jako jste psal vy, ja se jen
> chci naučit slušně fotit a proto zkoumam každou fotku, to nebyla
> krytika pana Balu to byla polemika nad kvalitou zobrazeni to jste

  ^^^^^^^

> ale asi nepochopil.

Jo, jo, jsem uplnej magor, nic nechapu. A hlavne rypave kritiky
nejakych fotek v teto konferenci.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem