DVB-T domovni rozvod

Bitovod hw@prelude.cz
Sobota Únor 11 15:46:11 CET 2006

Zdravim konferenci,

v souvislosti se silenim kolem ukonceni pozemniho vysilani (nejblizsi termin
je snad 9.9.2009) mne napada, co dal? Mam "pod palcem" tri domacnosti (moje,
rodice moje a rodice pritelkyne), vybavene domovnimi rozvody a hromadou AV
techniky. Ted jsme v souvislosti s olympiadou resili prijem CT4, to vyresil
set-top box, ale nejak to neni ono - kdyz mam domovni rozvod, na nem celkem
tri televize, ctyri videa (mam trochu svihly rodice), satelit - jak zajistit
distribuci digitalnich kanalu do celeho rozvodu?

Jedine, co mne napada (samozrejme zadne ze zarizeni nema DVB-T tuner) je
udelat "stoh" tuneru, kazdy na jinem vystupnim kanale, trvale prepnuty na
jiny vstupni kanal - pak neni problem na analogovych prijimacich naladit
tech nekolik prijimacu. Je to ale takove malicko neefektivni - jednak to
bude zrat jako krava (kazdy prijimac cca 20W, kdyz jich tam bude dejme tomu
osm, pak 160W trvale, fuj...), jednak to bude chtit UPSku, aby se to pri
vypadku napeti nepreplo do standby nebo na jiny kanal a tak dale, o cene ani
nemluvim (nejlevnejsi set-top se dak koupit tesne pod 2000, tedy pri osmi
prijimacich...).

Pravdepodobne do doby, az to zacne opravdu horet, se objevi nejake reseni,
ale nemate nekdo nejaky tip "na ted"? Existuje nejaka mala levna varianta
pro STA ci neco podobneho? To stohovani se mi opravdu moc nelibi, jako
nouzovka je to pouzitelne, jinak nic moc.

Diky za inspiraci...

Pavel Kutina