vystup plosaku do PDF

jookie@szm.sk jookie@szm.sk
Sobota Únor 11 14:34:23 CET 2006

      Ahoj hosi,

mam taky zaludny problem: plosak mam navrhnuty v programe EPCPRO (stara verzia, ktora fici este pod DOSom) a teraz z istych dovodov potrebujem, aby som ten navrh mal "vytlaceny" v PDF fajle.

Moje rozne pokusy o presmerovanie tlace pod windowsami nejako zlyhali, proste ten program si tlacil na LPT1 aj keby som sa na hlavu postavil ;-) Podstatne je, ze vie tlacit aj do suboru, teda mam z neho ziskany aj subor s obsahom, co posiela povodne na LPT1. On si mysli, ze to posiela na LaserJet II, mne to v skutocnosti tlaci rovnako dobre na LaserJet 6L (ani jedna z tych tlaciarni nie je PostSkriptova).

Mam tu k dispozicii FinePrint PDF factory... Otazka znie: ako to nejakym sposobom donutim .PDF alebo .PS formatu? Nejake presmerovania tlaciarni, etc.?

Vdaka za nejaku tu radu...
     Jookie

http://webhosting.szm.com - AKCIA, domeny a webhosting za najnizsie ceny
Ziskaj vlastnu domenu, webstranku www.mojadomena.sk a vlastne maily