Projekce casu na zed?

APa navrhpcb@centrum.cz
Sobota Únor 11 00:36:58 CET 2006

Mam nejake nemecke nastenne hodiny asi 3r stare a obcas take blazni (ustavi
se na jinem case, ale castejsi je, ze se stale toci dopredu a hledaji)

Take by me zajimalo, jestli uz to nekdo dela lepe, citliveji a s nejakym
zabezpecenim a s tim, ze to hodiny zpomali, nez aby je to pretacelo o 12h
dopredu kvuli tomu, ze se predbehly o 5 sekund.