Projekce casu na zed?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Únor 10 21:11:55 CET 2006

Kdyz jste u tech hodin,  shanim neco takoveho, podmonka je , aby to
bylo  rizene DCF.
Jednou jsem nekde narazil na takove projekcni hodiny a ty umely jeste
"mluvit" Dalo se nastavit, ze v danem casovem useku odrikavaly treba
kazdych 5 minut presny cas. Nebo kazdou hodinu, ci jen v prave poledne.
A jako perlicka na ne slo zarvat, kdyz budily - pak daly na chvili (
nastaveny cas) pokoj.
Tenkrat to bylo asi za 1800 kc a ja blbec vahal a pak jsem je nevzal.
Dneska bych to klidne zaplatil.