ladenie krystalu

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Únor 10 18:30:34 CET 2006

Ono to ale ma sve kouzlo vyzkouset si hejbat s krystalem. Jak jsem jiz
psal pred casem kdyz jeste sutr byl vzacnost se to delalo bezne.
Treba to tazatel sam zavrhne. Nicmene koupit tovarni gener umi kazdej
blbec, ale zkuste ho postavit na " pustem ostrove" ( ze suplikovych
zasob - jak tazatel uvadel )