Errata Microchip - PLCC

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Únor 10 18:25:33 CET 2006

> Ja mam v PLCC par set. mozna par tisic procesoru a neni problem. Nemyslim ze
> je to PLCC az tak velke, navic se to dobre osazuje. Uz se tesim az budu

No ja jsem presne opacneho nazoru, kdyz mam nahodou rucne osadit PLCC
tak to radeji necham nekomu jinemu. Uznavam strojove je to neco jineho
ale stejne tak dobre/spatne se osazuji i QFP pouzdra.

> pajet do prvniho vzorku TQFP64 s rozteci 0.5mm.

No poprve to asi nebude nic moc ale kdyz mate ten spravny grif, ktery
snadno ziskate, tak to neni problem. Pokud je to s maskou tak je to
pohoda ale i bez masky to jde viz.
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=493
I mensi roztec pripajite. Staci se nebat a zkusit to, pak pochopite ze
PLCC a DIL pouzdra jsou velike obludy ;)

> Vyhoda patice je vymena software v miste instalace zarizeni bez nutnosti mit
> sebou notebook.

No to je asi jediny duvod pro pouziti patice.

> Michal

Pavel