Errata Microchip

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Únor 10 17:08:21 CET 2006

> Pulka DPS hotova, tak jsem hledal a nenasel. Proste v rade 18Fxxx nejsou
> pouzdra PLCC44. Pritom je to male, dobre pajitelne a sikovne na mini DPS.
> Kupodivu, ale mnohem horsi DIL 40, co se tyce velikosti pouzdra a EMC,
> zustava. Asi kvuli ICD.

No ja se ani nedivim, ze pouzdra PLCC mizi, spise se naopak divim, ze i
nove obvody maji variantu v tomto pouzdre. Pouzdra pro klasickou montaz
maji sve opodstatneni, nekde je pozadovana klasicka montaz nebo nezalezi
na rozmeru apod. Na SMD jsou vhodnejsi SOP, QFP nebo BGA, ktere jsou
velmi male, technologie vyroby a montaze pokrocily natolik, ze tato
pouzdra nejsou problem. Naopak PLCC je nesikovne temer v kazdem smeru,
na SMD jsou prilis velke a jsou spatne pajitelne, jedina vyhodou je
moznost pouziti soklu ale to se v 1.000 a vice ks seriich stejne pouziva
jen vyjimecne.

> Sakra vsechno mam na PLCC44, ICD emulatory, radukci na programator. Budu to
> muset palit na desce - dalsi konektor.

Toto by teoreticky mel resit JTAG, umoznujici zretezit vsechny
programovatelne obvody a pripojit je k jednomu konektoru na programovani
a otestovani (boundary scan chain). Bohuzel ne kazdy obvod JTAG ma.
Navic to jsou 3 signaly, ktere musite tahnout po cele desce a 4 piny na
kazdem obvodu (datovy signal se zapojuje do serie).

Pavel