Errata Microchip

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Pátek Únor 10 15:29:57 CET 2006

Errata u Microchipu jsou standard:-)
Oni totiz vubec neopravuji sve chyby a radeji chrlli dalsi a dalsi typy.
Naproti tomu Atmel se svymi ATmegy jdou na vec uplne naopak. Takze ty dnesni
typy ATmeg jsou prakticky bez vad.

ZN

----- Original Message -----
From: "Michal HW" <michalgregor@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, February 10, 2006 2:51 PM
Subject: Re: Errata Microchip

Jeste jsem narazil na jeden podraz, PIC18F452 se bude nahrazovat obvodem
18F4520, ktery neni ale v PLCC44.
Pulka DPS hotova, tak jsem hledal a nenasel. Proste v rade 18Fxxx nejsou
pouzdra PLCC44. Pritom je to male, dobre pajitelne a sikovne na mini DPS.
Kupodivu, ale mnohem horsi DIL 40, co se tyce velikosti pouzdra a EMC,
zustava. Asi kvuli ICD.

Sakra vsechno mam na PLCC44, ICD emulatory, radukci na programator. Budu to
muset palit na desce - dalsi konektor.

Michal