APC a jejich tech support...

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Únor 10 07:43:26 CET 2006

Na APC jsem svyho casu taky parkrat volal a jejich podpora na me udelala
dojem, ze tam proste sedi nekdo, kdo jenom zveda telefony.

Muj technicky problem stejne nevyresili, jednalo se o to, ze UPSka se neumi
sama probudit po obnoveni vypadku site. Uz nevim ktera rada, snad CS nebo
RS. Nabizeli mi vymenu za jiny kus, ale kdyz se chovaj vsecky stejne, tak by
to stejne k nicemu nebylo.

Jako tresnicka na dortu se pozdejc na ty jejich zeleny lince ozyval automat
"technicka podpora je z technickych duvodu nedostupna". Hadam, ze pucflek,
co tam zveda telefony byl bud marod nebo na dovoleny.

P.K.