Neda mi to -- PS electronic je nejlepsi!:) /Re: GM kvalita nakupu

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Čtvrtek Únor 9 21:44:58 CET 2006

Nojo, jenze kdyz to GM je hned u metra, to svadi :-) jenze kdyz jedu
nakupovat (nejsem z Prahy), poslu objednavku do PS, dojedu do Prahy a v PS
nakoupim a az co nemaji, jdu koupit do GM. Prece jen je ten sortiment jiny,
ale v GM toho kupuju minimum.

Andel

----- Original Message -----
From: "Marek Peca" <marek@tynska.cuni.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 09, 2006 5:17 PM
Subject: Neda mi to -- PS electronic je nejlepsi!:) /Re: GM kvalita nakupu

Zdravim,

musim udelat reklamu nejsympatictejsimu kramu se soucastkama -- v PS
electronic maji velkej sortiment, vetsinu veci skladem, vybornej web,
kvalifikovanou obsluhu, ktera Vam vyhleda v konstrukcnim katalogu
nahradu apod. Jsou moc fajn. 1 stanici kakabusem z Florence (Husitska
trida, vystoupit U Pamatniku).

http://www.pselectronic.cz/

Pekny podvecer,
Marek P.