Regulace topeni PWM

Juro mail@onicom.sk
Čtvrtek Únor 9 21:21:32 CET 2006

Pekny den prajem

takze ake mam tepelne straty ak vykurujem elektrickym ohrievacom
ventilator spotreba 2KW a za prvy tohorocny mesiac mi zozral 531 KW. Termostat mam
nastaveny na 5 spupnou, miestnost 5x6m s dvoma oknami je neobyvana...
to jest za mesiac 531KW a priemerna teplota vonku bola asi -5 stupnov.
Oplati sa steny zateplit - usetrim ?
Juro