APC a jejich tech support...

Tony Malecky tony@malecky.cz
Čtvrtek Únor 9 19:30:16 CET 2006

Zdravim..ted nevim jestli se mam smat, nebo brecet...

na nasledujici dotaz na technickou podporu APC ohledne jejich UPS...

zaslano na apccztech@apc.com coz je dle http://www.apc.cz/asp/kontakt.asp

technicka podpora spolecnosti apc....

Dobry den.

Mam problemy s APC UPS BK350EI v.c. BB0326015759

Jelikoz byla umistena u pocitace nedaleko galvanizovny, mel jsem za to
ze funguje spravne a reaguje na kolisani napajeni vlivem pripinani a
odpinani zrdoju galvanizovny. Pote co jsem UPS pouzil na jinem miste,
tak se zavada projevuje dale.

UPS nahle, po dobu cca 2 minut vypina a zapina provoz na baterie. Ve
velmi kratkych intervalech. Nepomohlo ani snizeni citlivosti na minimum.
Po dlouhodobem zkoumani jsem zjistil, ze ups takto reaguje na signaly
HDO ktere jsou v napajeci siti. V okamziku kdy se vysilaji signaly HDO
tak se UPS takto zblazni...

Mel bych tedy dotaz, jestli je to podle Vas u teto rady UPS normalni
nebo se jedna o vyrobni vadu nebo jak to klasifikovat?
Jine APC UPS mi to nedelaji....

jsem dostal tuto odpoved....

  Vážený Pane Malecky,

  dostali sme Váš dotaz v súvislosti so zvláštnymi správaním sa UPS BK350EI.

  Velmi sa hanbíme, ale nevieme, čo je to HDO. Boli by Ste taký láskavý a
  napísali by Ste nám?

  Ďakujeme
  Gergo Domjan
  APC Technical Support