GM kvalita nakupu

Martin Zaruba swz@volny.cz
Čtvrtek Únor 9 17:25:32 CET 2006

Vcera jsem nakupoval v pselectronic. Pres internet jsem udelal objednavku a
napsal, ze asi za hodinu si pro to prijdu. Prisel jsem za 50 minut od
odeslani, meli VSE co jsem chtel zabalene a pripravene, metalizovane
rezistory bez problemu a za polovicni cenu nez GME. Zaplatil jsem kartou a
za 5 minut jsem byl venku. Navic pri registraci mate asi 10% slevu a poradny
danovy doklad, ne necitelny paragon. Sortiment ale maji trochu jiny nez gme
a o neco uzsi. Nektere soucastky, predevsim IO jsou take trochu drazsi. Bez
problemu posilaji na dobirku.
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: <n11444@seznam.cz>
To: "HW-konference" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 09, 2006 4:42 PM
Subject: GM kvalita nakupu

Rad bych se zeptal ostatnich konferencieru, jetli maji taky tak mizerne
zkusenosti s nakupem v GM electronic.
Napriklad dnes:
Kdyz pominu ty hrozne fronty, tak jsem misto metalizovanych rezistoru dostal
uhlikove, ktere samozrejme kvuli sumu jsou pro me naprosto nepouzitelne a
dalsich rezistoru jsem misto 20 dostal jen 10! A to aniz by me na nekterou z
techno zkutecnosti prodavac jakkoliv upozornil.
Ale i drive, vratili mi mene penez, nez kolik meli, PIC v tom nejjemejsim
TQFP pouzdru mi zabalili s ostatnimi soucastkami do jednoho alobalu a sup s
nim k ostatnim vecem do sacku, takze samozrejme nozicky mel uplne v prdeli a
dalsi a dalsi.

Co si o tom myslite?
Ja jsem jen rad, ze GM jiz pomalu krachuje a byl bych i pro sepsani nejake
petice. A co vy?