GM kvalita nakupu

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Únor 9 17:24:16 CET 2006

GM docela chaos, male objednavky i to co maji skladem tak 14dni - hruza, ale
kdyz tam zajdu da mi to hned.
Presnost dodavek taky nic moc. Je nutne vse zkontrolovat a prepocitat.
Ted nam utekla faktura, nevim ci to byla chyba jejich nebo nase, ale ozvali
se az po pul roce ze neni zaplacena.
Jinak se mi zda ze to jde se vsemi z kopce. Napriklad Ryston mel mezi svatky
volno a od 1.1 do 15.1 inventuru. Super.
Co je pravda na krachu? Par soucastek beru jen z GMu, jini je nemaji.

Michal

----- Original Message -----
From: "Tomas Cerny" <hw_cerny_tomas@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 09, 2006 5:15 PM
Subject: Re: GM kvalita nakupu

v GM naprostej standard. To ze krachuji sem nevedel a mrzi me to.
Prestoze prodavaci neustale zkousi moji pozornost, koupim pod jednou
strechou 90% soucastek ktere potrebuji. Neochotou prodavacu sem si jeste
nikdy nenechal zkazit den.

Petici (hromadnou stiznost) bych asi nepodepsal. Pouze do seznamu co
vsechno mi v GM provedli, ktery by se predal vedeni bych prispel. Take
by me ale zajmalo, jestli ma vedeni vubec _zajem_ neco resit.

tomas