GM kvalita nakupu

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Únor 9 16:56:22 CET 2006

Tou petici myslite neco jako hromadnou stiznost?

Jestlize mate s nejakym obchodem spatnou zkusenost, nenakupujte tam. To
plati obecne. GMko melo myslim nejakou dobu tak trochu monopol, dneska uz je
zrejme situace jina. Nejznamejsi konkurent je asi GES, prazaci zrejme
vysypou z rukavu dalsi firmy.

P.K.