Repro Body Shaker

Čtvrtek Únor 9 16:21:47 CET 2006

Děkuji za nabídku, ale vidím ještě pořád dobře (nebo si to myslím),
takže brejle nepotřebuji.

Bohužel z toho obrázku je poznat kulové, vypadá to jako klakson do auta.
A to černé není vidět skoro vůbec. A kliknout se na to nedá.

16,35 Hz ucítím vším možným, je těžké říci jestli je to slyšet nebo
spíše cítit. Motor náklaďáku je krásně cítit na hrudníku, lokomotiva
zase spíše na rukou. Varhany v kostele jsem neslyšela už dlouho, asi
proto že do kostela nechodím ;-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz