DDS - nakup u Amteku

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Únor 9 11:18:33 CET 2006

Kompletne zoznamy suciastok a schemy su na www.cern.ch/dvaluch/DDS. Od
Analogu tam uz myslim nic ine nie je. RS232 prevodnik ADM202 je zrejme
mozne nahradit inym beznym typom. Pozrite sa na to niekto prosim. Pouzil
som ho preto, lebo uz tam aj tak bolo niekolko obvodov od AD a u nas je
to preferovany komponent.
BTW. z Printedu mi akurat odpisali ze predali uz 20 sad plosakov, celkom
ma to tesi a zaroven to predstavuje velky zavazok voci vsetkym co to idu
stavat :-)))
Pri osadzovani som na riadiacej doske nasiel jeden maly bug, ale ten
odhali kazdy a pomerne rychlo :-)
b.