zertovne predmety a la CONRAD a roboti

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Čtvrtek Únor 9 08:58:42 CET 2006

Jistou nadeji by mohly poskytnout systemy digital rights management.

Bude to otravnost, vyrobci to budou cpat do vseho, nedivil bych se kdyby
to EU po nejakem tom dobre mirenem uplatku nacpala do direktiv, a lide
budou nastvani a budou chtit reseni.

Ovsem kolem jakekoliv technicke ochrany je technologicka cesta. A nekdo to
bude muset vymyslet a vyrobit. Kdo to bude kdyz ne Cesi?