STOP, asi vyrizeno - RE: domena - poptavka pravnika, moc se omlouvam za OT

LuKas hradlo@atlas.cz
Čtvrtek Únor 9 08:47:41 CET 2006

> a o tom to asi bude. Ta firma se asi drze narvala do
> Sunrise_1, i kdyz na to evidentne nema narok. Takze jsem
> zvedavej jaxe k tomu postavi EU registr.
> Jestli ji presune predemne do Sunrise_2 nebo proste vyradi,
> ze nesplnila (ja jsem zadal o sunrise_2).
> Tim je to asi zatim vyreseno. Ja vedel, ze se mam obratit do HW :-)

V Sunrise 1 mohl podat zadost kde kdo, ale pokud v pisemnych dukazech
nedolozi, že má prednostni pravo na tuto domenu, tak je jeho žádost
stornovaná a NIKAM SE NEPŘESOUVÁ. Jednou podanou žádost do některé z fází
Sunrise nelze po zadání měnit ani ji nikam přesouvat (ať už automaticky nebo
na vyžádání).

Vám EURid potvrdil registraci "až teď" pravděpodobně proto, že jste podal
žádost až do Sunrise 2, které začínalo 7.2. Proto Vás ani tuzemský
registrátor minulý rok nepopoháněl k zaplacení.

LuKas