UPS APC - nahradni baterie

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Únor 9 08:42:06 CET 2006

S tim zrejme nemam problem - uz jsem v UPSce baterku jednou menil a cca rok
to bezelo (ta nahradni nekde zrejme dobu lezela).

UPSka si po zapnuti sama udela test baterie - prepne sa na provoz z baterie
a meri jak moc poklesne napeti, kdyz klesne moc, tak zacne pipat a rozsviti
se kontrolka.

Jinak tady mam i software, ktery by tu kalibraci moh umet, ale nemam ho
nainstalovany, jelikoz ten blbec rad posila zpravy po siti a smahem do cele
domeny ;-)

P.K.