zertovne predmety a la CONRAD a roboti

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Únor 9 00:24:05 CET 2006

Vsim jsem vybaven a navic neni elektronika mojim jedinym konickem.
Zabyvam se dalsimi vecmi, ktere mne uzivi a i kdyz nejsem bohaty, tak jsem
financne zajisteny.
Co se tyka te holicky co pisete, tak o tom take neco vim.
Neni remeslo jako remeslo...
Muzete delat holicku za 80 za ostrihani anebo treba vizazistku za 5000 za
akci na jedne slecne.
A pozor, tech 5 kKc muze byt jen za material a dalsich 5 je za praci.
Tocim reportaze a ac nejsem profikem, tak...
J. Polivka

Hmmm. kdyz na to tak koukam, to je veci, meraku, dokumentace, nastroju a
vseho, co clovek musi mit.
Takovemu holici staci dvoje troje nuzky. nejaka masinka, spotrebni
material ( barvy laky atd) a nejaka mistnost.
Jo elektroniku bud delat profesionalne, nebo vubec, nebo jako konicka.