domena - poptavka pravnika, moc se omlouvam za OT

APa navrhpcb@centrum.cz
Čtvrtek Únor 9 00:06:16 CET 2006

To jsou spekulace. Navic kdyz domenu chcete, tak nemate ocuchavcat, ale
zaregistrovat.

Uz davno nejde spamovat CZNIC, je tam jen nekolik pokusu a pak vas bloknou.
Ano, drive to bylo o tom, ci SMTP posli vice zadosti a ktera se protlaci
drive, dnes se to musi presne nacasovat.

Jestli vam o nejakou domenu jde, no tak za par stovek vam tohle nacasovani
nekdo udela :-) Ale o atraktivni domenu to je vzdycky boj.