domena - poptavka pravnika, moc se omlouvam za OT

Jaroslav Lukesh lukesh@k-net.cz
Středa Únor 8 22:09:02 CET 2006

> From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
> Jedna se o zadost o prednostni registraci domeny EU na kterou mam narok.
> Podal jsem si zadost u zname velke CZ firmy, ktera se zabyva registraci
> domen. Tu zadost jsem podaval uz 25.cervence 2005 !!! Fakturu na zaplaceni
> domeny jsem od nich dostal (po urgenci) v listopadu a obratem ji zaplatil
> (21. listopadu 2006 odchazeli prachy z meho uctu prevodnim prikazem). Od
> te doby se nic nedelo az dnes mi prise vypis od evropskeho registru, ze
> mou zadost obdrzeli 7.2.2006 !!!! a ze me uz predbehl jiny zadatel (btw,
> [...]

To jste na tom ještě dobře. My, kdykoli (i 4 roky zpět) jsme "očuchávali"
existenci zajímavé domény u NICu, tak do půl hodiny si ji "někdo"
zaregistroval - vždy stejná (velká) firma, zabývající se hostingem (nebudu
jmenovat, ale má tam písmeno E). Dokonce i platba proběhla, ale bylo nám s
lítostí řečeno, že nás (opět ta samá firma) někdo předběhl.

Je to velký podrazov, buďto mají hacknuté servery, nebo je někdo očuchává po
cestě, nebo ty logy mají někde pro někoho přístupné. Očuchávání u nás je
vyloučeno, bylo to několikrát, z různých prostor, od různých providerů,
věděli o tom jen lidi u kterých loajálnost je jistá.

JL.