STOP, asi vyrizeno - RE: domena - poptavka pravnika, moc se omlouvam za OT

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Únor 8 20:45:12 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 8.2.2006:

> a o tom to asi bude. Ta firma se asi drze narvala do Sunrise_1, i
> kdyz na to evidentne nema narok. Takze jsem zvedavej jaxe k tomu
> postavi EU registr. Jestli ji presune predemne do Sunrise_2 nebo
> proste vyradi, ze nesplnila (ja jsem zadal o sunrise_2). Tim je to
> asi zatim vyreseno. Ja vedel, ze se mam obratit do HW :-)

Aha, no tak pak je to jasne. Vcera zacala faze Sunrise 2, takze drive
to nemohlo byt podano, podle meho nazoru. Takze registrator schovaval
zadosti a pak to strojne rychle zaregistroval po pulnoci. A jestli
nema ten clovek ochrannou znamku, tak pak nemel co delat v Sunrise 1.
Zajimalo by me ale i tak, jak to dopadne, tak dej pak prosim vedet.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz