STOP, asi vyrizeno - RE: domena - poptavka pravnika, moc se omlouvam za OT

Zdenek Dvorak - CHAOS zdvorak@chaos.cz
Středa Únor 8 20:34:50 CET 2006

a o tom to asi bude. Ta firma se asi drze narvala do Sunrise_1, i kdyz na to
evidentne nema narok. Takze jsem zvedavej jaxe k tomu postavi EU registr.
Jestli ji presune predemne do Sunrise_2 nebo proste vyradi, ze nesplnila (ja
jsem zadal o sunrise_2).
Tim je to asi zatim vyreseno. Ja vedel, ze se mam obratit do HW :-)

diky chaos