Vypnuti tyristoru

ccw ccw@server.myjavanet.sk
Středa Únor 8 17:03:30 CET 2006

RV napsal(a):
> Stale spekuluju nad tim jak vyresit ovladani delky zablesku u toho
> fotoblesku.
>
> Napadlo mne, ze bych se vyhnul pouziti vice paralelne zapojenych IGBT
> tak, ze bych na prvni sepnuti pouzil tyristor (ty maji mnohem lepsi
> parametry co se tyka proudu) a jeho vypnuti vyresil paralelne zapojenym
> IGBT, ktery bych zapnul po uplynuti nastavene doby, kdy nejvetsi proud
> uz odezni.
>
> Akorat nevim, zda v pripade sepnuti IGBT dostatecne klesne proud
> tyristorem pod ten minimalni pridrznej proud. Nemate nekdo nejake
> [...]

Jeden cas som nad niecim podobnym tiez rozmyslal, fungovat by to mohlo
za predpokladu - ubytok na otvorenom mosfet/igbt by musel byt mensi ako
na tyristore aby klesol prud tyr. pod pridrznu velkost a cas otvorenia
mosfet/igbt by musel byt vacsi ako toff tyr -bezne radovo 10tky usec,
rychle tyr. jednotky-10tky usec . U tyristoru sa udava ubytok v
otvorenom stave 1-2V.

JB