Fwd: OT - kopirovani disket

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Únor 8 16:29:21 CET 2006

Jo, to jsem asi psal ja :-)). Na disketu se dala nalepka (to bylo jeste v
dobe 5 1/4ek) a muj rezident si sednul na test ochrany proti zapisu a
softwaru, ktery ten test provadel, podstrcil falesnou informaci.
Kde ze ty doby jsou, to jsem jeste temer do posledni instrukce vedel, co
PeCka pod DOSem dela :-)))

Jakub Serych