Nouzova antena na CT2

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Únor 8 15:33:00 CET 2006

Jedny známí maj síto (zřejmě z Polska) na balkóně v přízemí, namířený někam
do pole, jediná překážka jsou stromy u silnice, který zřejmě moc nevaděj.
Všechny programy chytnou asi 3x, ale většinou s nějakým rušením, vodorovné
pruhy atd. Kabel k televizi cca 10m.

Asi se jim do toho nebudu montovat, jsou to takový hajdaláci, že nemaj ani
setříděný předvolby v televizi. Dobu měli koaxiál v jednom místě spojenej
stylem "zaháknout a zamotat", než jsem to jednou předělal na konektory. Jen
mě teď napadá, že kdyby tam místo zesilovače byl "jenom" symetrák, že by to
mohlo hrát líp.

Nevíte jaký zisk má holý sejto?

A ještě jedna věc - co to je "IP" u zesilovače?

P.K.