Odstraneni zakmitu tlacitka

Danhard danhard@volny.cz
Středa Únor 8 12:54:19 CET 2006

Je to tak slozite ?

Danhard
*******

Nesledujem tento thread cely, takze mozno moje riesenie nebude pre vas
uplne vhodne.
Ak mate prepinacie tlacitko a RS klopny obvod (napr. 2 volne NANDy),
tak "koncove" kontakty tlacitka pripojit na vstupy R a S klopneho
obvodu a "stredovy" kontakt tlacitka na zem. Bez akychkolvek RC clenov.
(Vsetko pri uvahe, ze R a S su aktivne v '0' a nezapojene sa chovaju,
akoby na nich bola '1'. Takto sa chova klasicka TTL logika. Pripadne
pouzit pull-up odpory a pripadne vsetky urovne invertovat)

miro