Nouzova antena na CT2

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Únor 8 12:05:44 CET 2006

Jednoduchy dipol ma z obou smeru stejny prijem, celkem logicky. Kus dratu je
vsesmerova antena. Takze bere i odrazy z opacneho smeru nez je vysilac a to
jsou ty duchy.

Nejaka yagi nebo matrace je smerova antena a nerika se ji smerova pro nic za
nic. Proste ze "sveho" smeru ma maximalni zisk, z opacneho minimalni nebo
aspon vyrazne mensi (takze ty duchy celkem uspesne potlaci).

P.K.