Fwd: OT - kopirovani disket

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Únor 8 11:02:08 CET 2006

Sveho casu jsme pro osaleni techto licencnich opicaren, ktere si na disketu
zapisovali, ze sw byl uz nainstalovan, pouzivali  programek, ktery dokazal
PC presvedcit, ze disketa s zapnutou ochranou proti zapisu, ma tuto ochranu
vypnutou a v pohode "provedl" zapis na zamcenou disketu a slo ji pouzivat
stale dokola.

Jan Waclawek wrote:

> Ale sak sam pises ze to pravdepodobne bude komplikovanejsie nez len
> podhodene zle cislo stopy v hlavicke sektora tak preco sa @#$%^kat so
> standardnym radicom?

No a este ma napadla este "samozrejmejsia" vec, nasamplovat disketu a
zahodit ju; a nahradit mechaniku solid state konstrukciou... :-)

wek