OT - Hleda se SW pirat (bylo: kopirovani disket)

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Středa Únor 8 10:53:05 CET 2006

Silena myslenka. Co takhle signal z te diskety analogove nasamplovat do
pocitace pres prevodnik, a pak ho zase analogove vracet zpatky kdyz je
hlava vystavena na tu urcitou stopu? De-facto softwaro-hardwarovy emulator
diskety?