Fwd: OT - kopirovani disket

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Středa Únor 8 10:50:53 CET 2006

On Wed, 8 Feb 2006, Snehulak wrote:

> a co se kouknout na to nejakym disk editorem treba ze starych norton utilit.
> A kdyz uvidis co s tim je pujde to dat lehce dohromady :) ja teda myslm .

To moc nezabere. Disk editory pristupuji k disku pres operacni system,
nebo pres BIOS (specificky INT13 - to si pamatuju doted, jako malej jsem
si tim omylem zrusil disk; budto v DH nebo DL je cislo disku na ktery se
ma pristupovat a to jsem zapomnel pri zapisu nastavit).

A prave BIOS si s timhle neporadi. Takze je nutno ho obejit.

K radici pristupuji co ja vim jenom specielni softwary.