OT - Hleda se SW pirat (bylo: kopirovani disket)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Únor 8 10:41:56 CET 2006

Pouzivaji se pro zapis prislusne licence do hardwaroveho klice (tu je
nutno znovu zadat pri jakekoliv zmene v hw pocitace, i kdyby melo jit
jen o vymenu HDD). Licence se sice da z klice zase "vratit" zpatky na
disketu, ale kdyz se masina necekane rozbije, vypnou proud pri
manipulaci s licenci apod. nastane problem.

Ales Prochaska