OT - Hleda se SW pirat (bylo: kopirovani disket)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Únor 8 10:13:39 CET 2006

Technicka - ty puvodni diskety se pouzivaji jen pro instalaci, nebo uz
nainstalovany SW vyzaduje disketu v mechanice pro vlastni spusteni? Mozna by
stacilo zazalohovat nainstalovany SW, misto puvodnich disket.

P.K.