Odstraneni zakmitu tlacitka

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Únor 8 10:10:41 CET 2006

Takze jsem to nakonec udelal jak jste mi poradil, tlacitko jsem nahradil (ac
nerad) prepinacim a zapojil ho proti napajeni a zemi a spolecny kontakt na
CLK. Bez te "pridrzovaci" kapacity na CLK to bylo nespolehlive, ale s ni to
vypada dobre. Kdyz se casem ukaze ze to neni spolehlive tak vyuziju druhoy D
klopak jen jako RS, s prepinacim tlacitkem to jde, ale musel bych hodne
proskrabovat plosnak a dratkovat.
Vazne diky.

Tosa