OT - Hleda se SW pirat (bylo: kopirovani disket)

MK info@mcu.cz
Středa Únor 8 09:09:59 CET 2006

> Opet se potvrdilo, ze jediny komu nejake ochrany software zpusobuji
> problemy jsou legalni uzivatele. Vetsinou posilam dodavatele
> nabizejici software s hardlockem nebo nejakou ochranou do p..... ale v
> tomto pripade neexistovala rozumna alternativa a ja ted hledam moznost
> jak si vytvorit zalozni kopie nekopirovatelnych 3.5" disket abych se v
> pripade problemu nemusel doprosovat dodavatele a vysvetlovat, ze jsem
> to neudelal schvalne. Asi uz pomuze jedine nejaky sw pirat ktery by
> je umel zkopirovat. Neporadite nekdo?

Mhh, to jsem delaval pred nejakymi patnacti roky a pochybuju, ze jeste najdu
v archivu nejaky soft ktery jsem si na to psal.
Obecne Vam poradim nasledujici postupy, ktere se bezne v te dobe pouzivaly
na zamezeni kopirovani:
- chybejici/nadbytecny sektor na stope
- sektor s nekorektni delkou
- umele vytvorena chyba v konkretnim sektoru (laserem vypalena dira)
- nesekvencni poradi stop - vynechana/pridana stopa
- stopa za mezi odpovidajici formatu 0,1,2,.....78,79,81,82

To je tak vse co si matne vzpominam, jinak je to otazka vhodne napsaneho SW
(zapomente na wokna), zkusenosti a casu. Nekdy se to podarilo za hodinku,
ale pamatuji si diskety, ktere mi vzdorovaly tyden :)))))

Mimochodem, temer VZDY bylo jednodussi hacknout SW, vsechny metody ocrany
pred kopirovanim vyzadovaly primy pristup k radici FDD (ty jednodussi k
DOS/BIOS sluzbam) a to je brnkacka najit a upravit .)))))

S pozdravem
MK