OT - Hleda se SW pirat (bylo: kopirovani disket)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Únor 8 08:50:16 CET 2006

Dekuji za rady ohledne kopirovani disket, vyzkousel jsem vsechny ale
bohuzel...

Opet se potvrdilo, ze jediny komu nejake ochrany software zpusobuji
problemy jsou legalni uzivatele. Vetsinou posilam dodavatele
nabizejici software s hardlockem nebo nejakou ochranou do p..... ale v
tomto pripade neexistovala rozumna alternativa a ja ted hledam moznost
jak si vytvorit zalozni kopie nekopirovatelnych 3.5" disket abych se v
pripade problemu nemusel doprosovat dodavatele a vysvetlovat, ze jsem
to neudelal schvalne. Asi uz pomuze jedine nejaky sw pirat ktery by
je umel zkopirovat. Neporadite nekdo?

Dekuji za pripadne odpovedi.

Ales Prochaska