Re: Toroidní jádro z GESu

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Únor 7 19:55:39 CET 2006

Vpodstate nevim, co presne chcete stvorit, proc tam  ma byt nepropustny
menic, jestli to ma regulovat, jestli bude vystup izolovany a jestli se to
ma opakovane vyrabet ?
10W prozenete i pres jadro tlumivky z usporne zarivky, to z vadne nestoji
nic :o)
Ale zelezoprachove jadro nizke kvality se na 100kHz izolovany menic prilis
nehodi.

Danhard
*******

Jaký teda jádro byste doporučoval z těch co se dají maloobchodně koupit?
Díky
Jakub