popisovaci vyjiskrovacka

Úterý Únor 7 13:39:16 CET 2006

Děkuji za odezvu.
Pokud to dobře chápu, bude v sérii zapojen zdroj - popisovaný předmět - cívka - zdroj, a mezi cívkou a předmětem bude pružně uložený hrot vtahovaný do cívky ? Sakra, abych byl upřimný, čekal jsem něco sofistikovanějšího - ale tohle asi musí fungovat taky. Jdu hledat cívku.

Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz
[mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Hamouz
Sent: Tuesday, February 07, 2006 1:12 PM
To: HW-news
Subject: Re: popisovaci vyjiskrovacka

KL> Dobrého dne přeji.
KL> Potřebujeme ve firmě napsat evidenční čísla na manometry a šuplery
KL> (přechod na ISO ... a já mám to štěstí, že mně udělali metrologem).

KL> Nebylo by někde k mání schéma na popisovací vyjiskřovačku ?
KL> Ty wolframové hroty bych už si nějak opatřil ale než budu
KL> přesvědčovat ředitele o nákup něčeho za pět tisíc, zkusil bych, zda
KL> to nejde jednoduše vyrobit.

KL> Poradíte někdo ?
KL> Děkuji.

Wagnerovo kladívko...

Varianty:
  - vhodné relé aby šlo držet v ruce, odstranit kontakty, na kotvu
    přidělat vyjiskřovací hrot

  - odoba předešlého, jádro se bude vtahovat do cívky, vhodné je
    udělat na jedné straně doraz a na druhé vratnou pružinu, klidně i
    štelovací šroubem.

Popisovací hrot tvoří přerušovací kontakt cívky.

Tomáš