popisovaci vyjiskrovacka

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Únor 7 13:12:23 CET 2006

KL> Dobrého dne přeji.
KL> Potřebujeme ve firmě napsat evidenční čísla na manometry a
KL> šuplery (přechod na ISO … a já mám to štěstí, že mně udělali
KL> metrologem).

KL> Nebylo by někde k mání schéma na popisovací vyjiskřovačku ?
KL> Ty wolframové hroty bych už si nějak opatřil ale než budu
KL> přesvědčovat ředitele o nákup něčeho za pět tisíc, zkusil bych,
KL> zda to nejde jednoduše vyrobit.

KL> Poradíte někdo ?
KL> Děkuji.

Wagnerovo kladívko...

Varianty:
  - vhodné relé aby šlo držet v ruce, odstranit kontakty, na kotvu
    přidělat vyjiskřovací hrot

  - odoba předešlého, jádro se bude vtahovat do cívky, vhodné je
    udělat na jedné straně doraz a na druhé vratnou pružinu, klidně i
    štelovací šroubem.

Popisovací hrot tvoří přerušovací kontakt cívky.

Tomáš