Low drop stablik 3.3V

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Úterý Únor 7 10:50:32 CET 2006

Zdravim,
mohl by mi nekdo doporucit nejaky (dostupny) stablik zhruba techto parametru:
Vstup: 2 clanky CR2032, tj. 6V
Vystup: 3.3V@100mA
Moznost vypinani vystupu
Co nejmensi SMD pouzdro

Potrebuju aby mel maly ubytek a malou vlastni spotrebu (bude pripojen na
baterky trvale) A potrebuju aby bylo mozne ho vypinat. Idealne tak, aby se
zapnul pripojenim nejake nohy na zem. Ale opacne by mi to taky nevadilo.
Nasel jsem vyhovujici stabliky u NS nebo Microchip, ale tak nejak to vypada,
ze s dostupnosti to bude spatne. Mate nekdo neco vyzkousene, co se da bezne
sehnat? Potreboval bych radove desitky kousku, takze se bojim, ze se se mnou
zadny velkododavatel nebude chtit bavit :-(

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz