RE: Betonové jachty WAS:(Betonove reprobedny neb neco pro opravdove HIFIsty)

Holec Jiří jiri.holec@ct.cz
Úterý Únor 7 07:11:21 CET 2006

Ono za druhé světové spojenci postavili přistav v Britanii a potom ho hezky
zatáhli do Normandie, tam jsou zbytky do dnes, takové pěkné "cca čtyř patrové baráky"
a panečku jak plavali :-)