Jake trafo pro menic

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Únor 6 22:53:29 CET 2006

No kdyz to v tom PC zdroji z 400V dela 12V, tak proc by to nemelo jit
obracene ? :o)
Pust do primaru 10V z generu, a osciloskopem si zmer pomery sekundarnich
vinuti, rekl bych ze pouzitelne jsou krajni vyvody a to "bago" stredni
vyvod.

Danhard
*******

Zdravim,

uz jsem myslel, ze se nikdo neozve. No nejradeji bych pouzil trafo z PC
zdoje mam treba vyletovane toto:

http://rvsoft.centrumshop.cz/Foto/pctrafo/P1000221.JPG
http://rvsoft.centrumshop.cz/Foto/pctrafo/P1000222.JPG

Ale ac jsem koukal do tech DS tak z toho moudrej nejsem. Nevim kolik ma
to trafo na fotce sloupek, ale vnejsi rozmery jsou nasledovne:
36x11.2x26.5mm (pricemz 11.2mm je jeden z rozmeru sloupku).
Zkousel jsem promerovat ty vinuti na te primarni strane a take jsem se
niceho kloudne nedomeril - jste schopen z tech fotek rict jake vyvody na
tom trafu pouzit? A take jak by mela byt zapojena ta koncova cast - tedy
ten MOSFET na to vinuti. Moc by mi to ulehcilo badani a samozrejme pokud
se zadari tak konstrukci uverejnim na svem webu. Je s podivem, ze toho
zase az tak moc (tedy myslim nejakych praktickych konstrukci) na webu neni.

Nicmene i kdyz vezmu nejake podobne tak se tam treba pri 50kHz hyri
vykony cca 140W coz si myslim, ze je az kam. Potrebuji nabit zhruba
200-250Ws do kondenzatoru za cca 5-10 sekund takze maximu teroeticky
staci nejakych 50W.

RadekCX