ADMIN: Re: [OT] Moebius aneb fakt hodně OT dotaz :-)))

RVsoft rvicek@quick.cz
Pondělí Únor 6 22:26:20 CET 2006

Kurna chlapi kdyz uz OT tak to aspon odmazavejte od konce.

Tohle vlakno muze bezet zitra do 7:00 pak uz ani jeden dalsi prispevek.

Ted k veci: proc by to nebylo mozne?

V priloze je treba jak by mohla kolejnice vypadat a ten ram kolem je tam
proto abyste to mohl polozit nekam do realneho okoli a vlacek nedrel o
podlahu. Kresleno od ruky.

RadekCX