Casopis ELRAD na DVD

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Únor 6 22:13:55 CET 2006

> Behalf Of L. Pikulík

> Jaky to ma vyznam?
> Postovne je 3EUR. Na tom se skoro nic neusetri.
> Dobirka v CZ a zabaleni neni zadarmo.

Treba ne kazdy muze platit do zahranici tak aby ho to nevyslo 3x tak draho.
Treba ja, a zajem bych mel taky. Takze komu budu moci poslat ceske
chechtaky, kdo se toho ujme?

Treba se nakonec privatne domluvi, slozi se a udelaji dv*drom2dvdr, co vy
vite? Vzdyt ta cena je v podstate jen manipulacni poplatek, pri tom malem
mnozstvi negeneruje zisk, vzhledem k S/H a cene si zcela vazne myslim, ze na
tom prodelavaji (podle mne je to prosta marketingova vejicka pro budouci
ctenare). Ne moc, ale prodelavaji.

Jen tady v cesku nema pro vetsi firmy primarni vydelecny smysl posilat veci
se ziskem <100Kc, nebot se na tom prodelava - pozor, nejedna se o cenu
zbozi, ale o zisk na nem. To, ze tak nekdo cini, cini tak s vedomim, ze mu
to zaplati velke objednavky.

JL.