RE: [OT] Moebius aneb fakt hodně OT dotaz :-)))

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Únor 6 21:58:59 CET 2006

Hmmm, tak já to zkusím formulovat přesněji, než nás s tím moderátor
konečně vyhodí.

V povídce jde o to, že existuje velmi spletité, ale klasickým způsobem
postavené metro. A když tam dostaví navíc nějakou spojku od někud někam,
získá tím určitá část trati tvar Moebiovy smyčky.

Moje otázka zněla, zda je vůbec možné zkostruovat s pomocí normálních
kolejí ve trojrozměrném prostoru Moebiovu smyčku ? IMHO to možné není.

Zdraví PavelK