Chemikálie (bylo - precteni uzamceneho PIC 16C717)

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Únor 6 21:49:29 CET 2006

Mimochodem,

netuší někdo, jak to dneska je a zda se běžné chemikálie typu H2SO4 nebo
HNO3 dají stále koupit ?

Pokud ano, tak kde ? Existuje něco jako prodejna chemikálií ?

Ona ta sírovka a dusičná se čas od času skutečně hodí a mně už se před
dlouhým časem podařilo spotřebovat zásoby "vypůjčené" někdy před 20 lety
v dobách studií na VŠ.

Zdraví PavelK