Digitalny FIR filter, otazka

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Únor 6 21:41:50 CET 2006

ano presne to viem a presne to chcem :-) aby bolo dost vzoriek musim
zrejme "upsamplovat" filter. Ide o jednorazovy vypocet na PC, nikde v
hardware sa to nebude realizovat. Pociatocna uloha je ako som spominal,
neviem to teoreticky vypocitat (ani po konzultacii s kolegom), preto to
treba zratat 'hrubou silou'.
b.